Off Road Vehicles banner
1 - 20 of 25 Posts

·
Registered
Joined
·
219 Posts
Discussion Starter · #1 ·
[img=500x375]http://img367.imageshack.us/img367/6428/10006711dl.jpg[/img]

Here is the ride finally figured out how to post pics I think. I know its a girlie shiny picture but whatever

Later,

Frank
 

·
Registered
Joined
·
219 Posts
Discussion Starter · #4 ·
Wow, sorry for the big pics, It has the basic 5in skyjacker kit and a 3in PA BL. I have a set of 7in coils on the way that I am going to throw on the 5in arms and see what it looks like. Yeah I do have a front hitch, I like it I was gonna get the mopar tow hooks but for the money i got the hitch which serves as tow hooks or a hitch, i think it was about $125 mounts a lower bumper bolts and swaybar mounts.
 

·
Registered
Joined
·
939 Posts
TOO MUCH BLING :flipoff: :rotfl: haha im kidding i like it, it looks good. you should ditch those arms throw on those 7in coils and get some dc long arms!

im also trying to think of the last truck i saw with 20's AND a tool box? oh and a front hitch.

also whered you get that? front hitch that is
 

·
Registered
Joined
·
4,474 Posts
On 2005-11-29 15:35, lavs4x4 wrote:
Wow, sorry for the big pics, It has the basic 5in skyjacker kit and a 3in PA BL. I have a set of 7in coils on the way that I am going to throw on the 5in arms and see what it looks like. Yeah I do have a front hitch, I like it I was gonna get the mopar tow hooks but for the money i got the hitch which serves as tow hooks or a hitch, i think it was about $125 mounts a lower bumper bolts and swaybar mounts.

i think it clears the tires perfect now, but heck, 2 more inches may not look bad. good looking truck but the wheels are a little too "busy" for my taste
 

·
Registered
Joined
·
545 Posts
Looks good, I almost went with those same size tires but for $50 more the guy had my 39.5" iroks, I like it but 2 more inches could never hurt! :bigthumb:
 

·
Registered
Joined
·
1,778 Posts
Damn hommie bling-bling you got a street queen :rotfl:
I have the same truck w/ out the bling
 

·
Registered
Joined
·
142 Posts
Truck looks sick man. Nice work. Doesnt seem like it has as much lift as it does tho. but I know pics never do the justice. :bigthumb:
 

·
Registered
Joined
·
1,163 Posts
Looks great man! I kind of like the 20's.
 

·
Registered
Joined
·
563 Posts
Clean looking truck! :bigthumb:
 

·
Registered
Joined
·
346 Posts
Awesome truck! :bigthumb:
 
1 - 20 of 25 Posts
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top